ПРОБЛЕМИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО ВЗУТТЯ
Конференцiя ЕМС 2015 :: Тезисы по основным тематическим направлениям конференции :: Секция 3. Проблемы идентификации и фальсификации товаров.
Сторінка 1 з 1
ПРОБЛЕМИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО ВЗУТТЯ
ПРОБЛЕМИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО ВЗУТТЯ
М. П. Стефаник,
аспірант,
Н. І. Попович,
к.т.н.,
М. С. Беднарчук,
к.т.н., доц.,
Львівська комерційна академія, м. Львів
аспірант,
Н. І. Попович,
к.т.н.,
М. С. Беднарчук,
к.т.н., доц.,
Львівська комерційна академія, м. Львів
Активний спосіб життя все більше поширюється у сучасному суспільстві. Особливої активності у Західному регіоні України набуває туризм, зокрема, через стрімкий розвиток готелів сімейного типу у сільській місцевості. Апріорі актуальною є проблему налагодження вітчизняного виробництва не тільки туристичного спорядження та одягу, але й туристичного взуття, передусім для найширшого кола споживачів (практично усіх віко-статевих груп), яке умовно можна позиціонувати як «непрофесійне туристичне взуття», або «побутове туристичне взуття». Але комплекс вимог споживачів і, відповідно, бажані властивості такого взуття сьогодні практично не досліджені [1].
Але з метою забезпечення належного рівня вимог до взуття для туризму необхідно врахувати класифікацію туризму, а саме: його форми та види, які чітко визначенні не тільки у відповідних літературних джерелах, але й в Законі України «Про туризм».
Так, туризм класифікують за різними ознаками, а саме: за метою, засобами пересування, засобами розміщення тощо. Види туризму залежать від таких факторів: наявності та тривалості вільного часу, віку, статі, стану здоров'я, рівня розвитку, особистих смаків людей та їх матеріального становища; різноманітності природи та сезонності; наявності інфраструктурних та транспортних можливостей та ін. В спеціалізованій туристичній літературі виділяють такі регіони з найбільшою туристичною активністю як Європа, Північна Америка, басейни Карибського та Середземного морів, Південно-Східна Азія, Центральна Америка. Зокрема, згідно зі ст. 4 Закону України «Про туризм», залежно від категорій осіб, які здійснюють туристські подорожі (поїздки, відвідування), їхніх цілей, об'єктів, що використовуються або відвідуються, чи інших ознак існують такі види туризму: дитячий; молодіжний; сімейний; для осіб похилого віку; для інвалідів; культурно-пізнавальний; лікувально-оздоровчий; спортивний; релігійний; екологічний (зелений); сільський; підводний; гірський; пригодницький; мисливський; автомобільний; самодіяльний; туризм для людей похилого віку; лісовий туризм тощо [2].
З вище вказано випливає, що номенклатура показників споживних властивостей туристичного взуття безпосередньо залежить від виду та форми туризму, для якого воно використовується. В свою чергу обґрунтовує проблему ідентифікації відповідного виду взуття та необхідності товарознавчого аналізу сучасного асортименту та властивостей туристичного взуття на вітчизняному та світовому ринку.
З метою детального дослідження окремого виду туристичного взуття, необхідно здійснити товарознавчу характеристику туристичного взуття в цілому. Наприклад: туристичне взуття поділяється на різні види, виходячи з призначення та місця використання:
- кросівки (низькі) – це зручне і легке взуття, яке добре підходить для простого рельєфу;
- високі кросівки – ті ж кросівки, тільки поліпшені і більш пристосовані для походів. Перевага такого туристичного взуття в покращеному протекторі і піднятому вище кісточки прошнурованим верхом, що забезпечує краще тримання взуття на стопі тримаються краще та як наслідок, зручність під час пересування;
- туристичні черевики (або трекінгові черевики) – це черевики, які схожі на високі кросівки, тільки вже виконані з щільного, жорсткого матеріалу, що дає можливість використовувати їх у холодні та вологі пори року для гірських походів;
- поліпшені туристичні черевики – туристичне взуття, яке схоже на трекінгові черевики, тільки з великою кількістю інноваційних технологій та покращень. Наприклад, у такому взутті використовується прогумований рант, сучасні утеплювачі тощо (рис. 1) [3; 4].
Рис. 1. Приклад поліпшеного туристичного взуття (з прогумованим рантом)
Наведені дані є окремою складовою частиною комплексу товарознавчих ознак ідентифікації сучасного туристичного, який перебуває у стадії формування, наукового дослідження і апробації серед професіоналів та аматорів.
2. Закон України «Про туризм» №124 – VIII (124-19 ) від 15.01.2015 р.
3. Вибір взуття для туристичного походу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:// www.kuluarbc. com.ua/uk/snaryaga/ shoes. html
4. Попович Н. І. Нові напрямки вдосконалення споживних властивостей спортивного взуття / Н. І. Попович // Вісник Хмельницького національного університету. – № 4. – 2011. – С.101-106. – (Серія “Технічні науки”).
Скачать
Але з метою забезпечення належного рівня вимог до взуття для туризму необхідно врахувати класифікацію туризму, а саме: його форми та види, які чітко визначенні не тільки у відповідних літературних джерелах, але й в Законі України «Про туризм».
Так, туризм класифікують за різними ознаками, а саме: за метою, засобами пересування, засобами розміщення тощо. Види туризму залежать від таких факторів: наявності та тривалості вільного часу, віку, статі, стану здоров'я, рівня розвитку, особистих смаків людей та їх матеріального становища; різноманітності природи та сезонності; наявності інфраструктурних та транспортних можливостей та ін. В спеціалізованій туристичній літературі виділяють такі регіони з найбільшою туристичною активністю як Європа, Північна Америка, басейни Карибського та Середземного морів, Південно-Східна Азія, Центральна Америка. Зокрема, згідно зі ст. 4 Закону України «Про туризм», залежно від категорій осіб, які здійснюють туристські подорожі (поїздки, відвідування), їхніх цілей, об'єктів, що використовуються або відвідуються, чи інших ознак існують такі види туризму: дитячий; молодіжний; сімейний; для осіб похилого віку; для інвалідів; культурно-пізнавальний; лікувально-оздоровчий; спортивний; релігійний; екологічний (зелений); сільський; підводний; гірський; пригодницький; мисливський; автомобільний; самодіяльний; туризм для людей похилого віку; лісовий туризм тощо [2].
З вище вказано випливає, що номенклатура показників споживних властивостей туристичного взуття безпосередньо залежить від виду та форми туризму, для якого воно використовується. В свою чергу обґрунтовує проблему ідентифікації відповідного виду взуття та необхідності товарознавчого аналізу сучасного асортименту та властивостей туристичного взуття на вітчизняному та світовому ринку.
З метою детального дослідження окремого виду туристичного взуття, необхідно здійснити товарознавчу характеристику туристичного взуття в цілому. Наприклад: туристичне взуття поділяється на різні види, виходячи з призначення та місця використання:
- кросівки (низькі) – це зручне і легке взуття, яке добре підходить для простого рельєфу;
- високі кросівки – ті ж кросівки, тільки поліпшені і більш пристосовані для походів. Перевага такого туристичного взуття в покращеному протекторі і піднятому вище кісточки прошнурованим верхом, що забезпечує краще тримання взуття на стопі тримаються краще та як наслідок, зручність під час пересування;
- туристичні черевики (або трекінгові черевики) – це черевики, які схожі на високі кросівки, тільки вже виконані з щільного, жорсткого матеріалу, що дає можливість використовувати їх у холодні та вологі пори року для гірських походів;
- поліпшені туристичні черевики – туристичне взуття, яке схоже на трекінгові черевики, тільки з великою кількістю інноваційних технологій та покращень. Наприклад, у такому взутті використовується прогумований рант, сучасні утеплювачі тощо (рис. 1) [3; 4].
Рис. 1. Приклад поліпшеного туристичного взуття (з прогумованим рантом)
Наведені дані є окремою складовою частиною комплексу товарознавчих ознак ідентифікації сучасного туристичного, який перебуває у стадії формування, наукового дослідження і апробації серед професіоналів та аматорів.
Перелік посилань
1. Попович Н. І. Покращання гігієнічних властивостей туристичного взуття шляхом використання новітніх технологій / Н. І. Попович, М. С. Беднарчук // Вісник КНУТД. – 2012. – № 6 (68). – С. 134-40.2. Закон України «Про туризм» №124 – VIII (124-19 ) від 15.01.2015 р.
3. Вибір взуття для туристичного походу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:// www.kuluarbc. com.ua/uk/snaryaga/ shoes. html
4. Попович Н. І. Нові напрямки вдосконалення споживних властивостей спортивного взуття / Н. І. Попович // Вісник Хмельницького національного університету. – № 4. – 2011. – С.101-106. – (Серія “Технічні науки”).
Скачать
Схожі теми
» ПРОБЛЕМИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ВІТЧИЗНЯНОГО ВЗУТТЯ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
» СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТА ФАЛЬСИФІКАЦІЇ ШОКОЛАДУ
» ПРОБЛЕМИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТА ФАЛЬСИФІКАЦІЇ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ПІД ЧАС ТЕЛЕПРЕЗЕНТАЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ КУХНІ У КУЛІНАРНИХ ТЕЛЕВІЗІЙНИХ ШОУ
» ЕКСПЕРТИЗА ЯКОСТІ ДИТЯЧОГО ВЗУТТЯ
» ОСОБЛИВОСТІ ІДЕНТИФІКАЦІЇ МОДЕЛІ НОУТБУКІВ
» СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТА ФАЛЬСИФІКАЦІЇ ШОКОЛАДУ
» ПРОБЛЕМИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТА ФАЛЬСИФІКАЦІЇ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ПІД ЧАС ТЕЛЕПРЕЗЕНТАЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ КУХНІ У КУЛІНАРНИХ ТЕЛЕВІЗІЙНИХ ШОУ
» ЕКСПЕРТИЗА ЯКОСТІ ДИТЯЧОГО ВЗУТТЯ
» ОСОБЛИВОСТІ ІДЕНТИФІКАЦІЇ МОДЕЛІ НОУТБУКІВ
Конференцiя ЕМС 2015 :: Тезисы по основным тематическим направлениям конференции :: Секция 3. Проблемы идентификации и фальсификации товаров.
Сторінка 1 з 1
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі